Peminat Setiaku

Thursday 15 November 2012

JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...



Peribahasa :  Jauh Perjalanan Luas Pemandangan

Ertinya: Jika kita banyak merantau banyaklah perkara yang dapat kita lihat.


Perkongsian percutian saya bersama pembaca semua.

Cuti hujung tahun dah pun bermula.  Bagi yang balik kampung tu, selama balik kampung dan semoga selamat semuanya.

Saya pun tak ketinggalan untuk balik ke kampung halaman saya di Tuaran sebelum balik ke kampung suami saya di Kelantan.  

Dalam sibuk-sibuk nak siapkan assignment, saya sempat lagi bercuti bersama suami dan anak-anak di Kudat.  Kami menginap di Kudat Golf & Marina Resort.  Peluang yang ada kami gunakan untuk melawat ke sekitar Pekan Kudat dan juga antara tempat pelancongan yang terkenal di negeri Sabah iaitu "Tip of Borneo." Untuk maklumat lanjut tentang tempat tu, kalian boleh layari http://www.sabahtourism.com/sabah-malaysian-borneo/en/destination/76-the-tip-of-borneo-tanjung-simpang-mengayau/ dan kalau nak menginap di Kudat Golf & Marina Resort layari http://www.kudatgolfmarinaresort.com/ 

Jangan lupa bawa bersama Kad Matrik kita sebab boleh dapat potongan harga bilik penginapan. Hehehe...

Di bawah ni saya kongsi beberapa keping gambar percutian saya. 












Kalau nak tengok lagi banyak gambar bolehlah layari facebook saya.  Kalau belum jadi rakan FB saya, bolelah 'add' saya di http://www.facebook.com/rusnahyuss.jumat

Terima kasih.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...